Κυριακή 1 Ιουλίου 2012

Ο ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΟΥΣ ΝΕΚΡΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΟΚΚΙΝΟΙ ΣΚΕΛΕΤΟΙ



Ειλικρινά είχα την εντύπωση ότι οι νέοι άνθρωποι βλέπουν διαφορετικά κάποια πράγματα. Δεν είναι αγκυλωμένοι, όπως οι παλαιότεροι και ότι σπρώχνουν για να πηγαίνουν μπροστά οι κοινωνίες, αφήνοντας στο παρελθόν μίση και πάθη.

Γι’ αυτό είναι με έκπληξη που διάβασα στις εφημερίδες ένα άρθρο του μέλους του Π. Γρ. του ΔΗΣΥ Θανάση Τσώκκου με τίτλο: «Το χρονοντούλαπο της ιστορίας και οι κόκκινοι σκελετοί του παρελθόντος».

Σεβαστές οι απόψεις του αλλά δεν περίμενα ένα τέτοιο τίτλο. «Κόκκινοι σκελετοί»!
Τόση απαξιώση κ. Τσώκκο; Αυτός είναι ο σεβασμός στους νεκρούς που μας διδάσκει η Ελληνική Παιδεία;

Δυστυχώς πέφτει κι ο ίδιος στην παγίδα της προπαγάνδας και διατυπώνει τη θέση ότι«Αποτελεί ιστορικό γεγονός, ότι κατά τη διάρκεια του Εθνικοαπελευθερωτικού, Αντιαποικιακού Αγώνα του 1955- 59, η ηγεσία του ΑΚΕΛ, βρισκόταν σε κάθετη ρήξη και αντιμαχόταν την ΕΟΚΑ».

Δυστυχώς τα πράγματα δεν είναι έτσι φίλε Θανάση. Αν βρισκόταν σε κάθετη ρήξη όπως λες, τότε το ΑΚΕΛ δεν θα διοργάνωνε διαδηλώσεις και απεργίες για να μην εκτελεστούν αγωνιστές της ΕΟΚΑ.
Δεν θα έβγαινε η «Χαραυγή» με τίτλους «Όχι άλλες εκτελέσεις».
Γι’ αυτό είναι καλό πριν πούμε ή γράψουμε κάτι να το μελετούμε αγαπητέ Θανάση.

Ιδού και οι αποδείξεις




  Όσον αφορά το βιβλιαράκι «Η Κομμουνιστική ηγεσία έναντι του Κυπριακού Αγώνα. Η κυπριακή εποποιία και η Εθνική προδοσία της κομουνιστικής ηγεσίας του ΑΚΕΛ», ή αλλιώς «Μαύρη Βίβλος»δεν τεκμηριώνει απολύτως τίποτεΟύτε αποδεικνύει κάποια προδοσία. Περιορίζεται σε ισχυρισμούς και υποθέσεις.
Γι’ αυτό και πολύ σωστά γράφεις ότι «Ήταν πεποίθηση της ηγεσίας της ΕΟΚΑλοιπόν, ότι η κομμουνιστική ηγεσία εξωθεί τους φανατικούς οπαδούς της σε αντιδράσεις και προδοτικές πράξεις κατά των εθνικών αγωνιστών της Κύπρου, τόσο στο μαχητικό πεδίο όσο και στην παθητική αντίσταση».
Ένα πράγμα είναι η πεποίθηση και άλλο η απόδειξη.
Και δεν δολοφονείς ανθρώπους στη βάση μιας πεποίθησης αλλά στη βάση απόδειξης.

-          Είναι άραγε τυχαίο το γεγονός ότι κάθε λίγο και λιγάκι μας λένε πως δεν έχουν στοιχεία;
-          Είναι άραγε τυχαίο ότι σε κάποιες περιπτώσεις μετά τη δολοφονία ζήτησαν συγνώμη στέλλοντας επιστολές και χρήματα στις οικογένειες των θυμάτων; Κι όμως αυτοί θεωρούνται ακόμα προδότες και ότι ορθά εκτελέστηκαν.
-          Είναι άραγε τυχαίο ότι σε άλλες περιπτώσεις υπάρχουν ενυπόγραφες δηλώσεις στελεχών της ΕΟΚΑ ότι οι δολοφονίες έγιναν στη βάση λανθασμένων πληροφοριών;
-          Είναι άραγε τυχαίο το γεγονός ότι σε άλλες περιπτώσεις κάθε φορά έδιναν διαφορετική αιτία για τη δολοφονία;
-          Είναι άραγε τυχαίο που σε άλλες περιπτώσεις αρνούνται ότι διέπραξαν τη δολοφονία ενώ υπάρχουν προκηρύξεις της οργάνωσης που αναγράφουν ότι εκτελέστηκαν από την ΕΟΚΑ;

Όλα αυτά και πολλά άλλα αγαπητέ Θανάση δεν σε προβληματίζουν;
Δεν σε προβληματίζει το γεγονός ότι ανάλογες περιπτώσεις υπήρξαν και για δεξιούς, ακόμα και μέλη της ίδιας της ΕΟΚΑ;
Δεν σε προβληματίζει ότι ακόμα υπάρχουν αγνοούμενοι από την εποχή του αγώνα και ότι και πάλι οι Σύνδεσμοι αρνούνται πεισματικά να δώσουν στοιχεία;

Δεν θα ασχοληθώ με την αναφορά σου σε ένα κείμενο της ΕΔΟΝ που έχει αποσυρθεί και έχει χαρακτηριστεί από την ίδια την οργάνωση ως ατυχές και λανθασμένο. Ξέρω ότι το χρησιμοποιείς ελλείψη επιχειρήματος.

Μου κάνει εντύπωση που θυμήθηκες ότι η αναφορά αυτή προκάλεσε την αντιπαράθεση Χριστόφια – Κληρίδη.
-          Πώς και δεν θυμάσαι ότι παρόμοια κατάσταση δημιουργήθηκε στα Πέρα Ορεινής εξαιτίας της αναφοράς μιας μαθήτριας σε σχολική γιορτή για την 1η Απριλίου όπου αποκάλεσε προδότη τον Α. Σακκά και απειλήθηκαν επεισόδια από τους συγγενείς του που ήταν παρόντες; Και πώς δεν θυμάσαι ότι τότε χρειάστηκε η πυροσβεστική παρέμβαση των δύο πολιτικών;
Μήπως διαθέτεις πολύ επιλεκτική μνήμη;

-          Πώς και δεν θυμάσαι ότι το 2005 με πρόταση του ΔΗΣΥ στη Βουλή έγινε προσπάθεια να συζητηθεί και να κλείσει το θέμα των δολοφονηθέντων; Πώς και δεν θυμάσαι ότι όλα τα κόμματα συγκατάνευσαν να συσταθεί μια επιτροπή για το θέμα;
-          Πώς και δεν θυμάσαι ότι από τις Φιλιππίνες ο Ν. Αναστασιάδης δήλωνε τη συμφωνία του για το γεγονός αλλά μέχρι να επιστρέψει έγιναν παρεμβάσεις και άλλαξε γνώμη;
Μήπως τότε δεν μιλούσαμε για κόκκινους σκελετούς;

Συμφωνούμε ότι κατά την περίοδο εκείνη έγιναν εκτελέσεις και δεξιών και αριστερών.
Δεν συμφωνούμε όμως στο ότι δεν έγιναν εκτελέσεις για πολιτικούς λόγους.

Γιατί, εφόσον επικαλείσαι τη «Μαύρη Βίβλο»δεν επικαλείσαι και τις αναφορές του ίδιου του Γρίβα ότι θα βάλει αλύπητα χέρι στους κομμουνιστές, ότι θα εξοντώσει το ΑΚΕΛ ώστε να μην μπορεί να έχει λόγο στη νέα κατάσταση πραγμάτων που θα δημιουργηθεί στην Κύπρο;
Γιατί και πάλι αυτή η επιλεκτική αναφορά;
-          Δεν έχει καμία αξία το ότι ο Γρίβας γράφει αυτά τα πράγματα;
-          Δεν έχει καμία σημασία το ότι πλείστοι τόσοι παράγοντες σε Κύπρο, Ελλάδα, Αίγυπτο και αλλού απηύθυναν εκκλήσεις στον Γρίβα να σταματήσεις τις επιθέσεις εναντίον της Αριστεράς;
-          Δεν έχει καμία αξία ότι ο Γρίβας απαντούσε ότι θα συνεχίσει παρά τις αντιδράσεις;
-          Δεν έχει καμία αξία όταν δήλωνε ότι δεν θα αποκαλύψει το όλο σχέδιο που κατέστρωσε εναντίον του ΑΚΕΛ;




Και αφού λες οι εκτελεσθέντες κρίθηκαν ως πληροφοριοδότες των Άγγλων, γιατί μέχρι σήμερα δεν λένε τους λόγους που τους εκτέλεσαν; Τι φοβούνται;

Και αφού λένε ότι δεν έχουν στοιχεία, τότε πώς εξέδωσαν την έρευνα τους το 2002;

Σημειώνω την πιο κάτω αναφορά σου:
«Μέσα όμως στην ένταση ενός τέτοιου Αγώνα, που οι αγωνιστές καθημερινά βρίσκονταν αντιμέτωποι με το θάνατο, ναι έγιναν και σφάλματα κρίσης. Κύρια λόγωεσφαλμένης πληροφόρησης».

Άρα υπάρχει θέμα αγαπητέ μου Θανάση. Εσύ αν είχες κάποιον δικό σου που δολοφονήθηκε λόγω σφάλματος κρίσης ή από λανθασμένη πληροφόρηση θα δεχόσουν να φέρεις το στίγμα του παιδιού ή του εγγονού ενός προδότη;

Ρωτάς με ποια στοιχεία θα γίνει η αποκατάσταση από τον πρόεδρο της Δημοκρατίας.
Γιατί δεν διερωτάσαι με ποια στοιχεία έχουν καταταχθεί στον κατάλογο των προδοτών;

Και γνωρίζεις πολύ καλά ότι ο λόγος που γίνεται αναφορά στους αριστερούς είναι επειδή οι δολοφονίες αυτές είχαν πολιτικό χαρακτήρα. Σου θυμίζω τα γραφόμενα του Γρίβα.

Τα περί αποενοχοποίησης του ΑΚΕΛ για τη στάση του έναντι της ΕΟΚΑ είναι κουβέντες εντυπωσιασμού.

Λες ότι η αποκατάσταση δεν θα συμβάλει στην ενότητα, όπως διακηρύσσει ο πρόεδρος.
Αυτό θα εξαρτηθεί από την πολιτική εντιμότητα εσάς των πολιτικών και κυρίως εκείνων που υποτίθεται ότι εκφράζουν τον κόσμο της ΕΟΚΑ.
Αν πραγματικά νοιάζεστε για την ενότητα δεν θα εκμεταλλευθείτε πολιτικά το θέμα αλλά θα συμβάλετε να κλείσει μια πληγή που είναι ανοικτή για μισό αιώνα.

Κλείνω με δύο απορίες:
1.     Δεν είναι αντιφατικό από τη μια να αποφαίνεσαι δίκην ιστορικού ότι το ΑΚΕΛ αντιμαχόταν την ΕΟΚΑ και από την άλλη να λες ότι τη στάση του κόμματος θα την κρίνει η ιστορία;
2.     Και γιατί με την ίδια λογική η ιστορία δεν θα κρίνει και την ΕΟΚΑ και τα συγκεκριμένα περιστατικά;

Μήπως αυτή η κρίση ήδη έχει αρχίσει και κάποιοι ανησυχούν;

Πηγή: Γνώμη